Saturday, December 30, 2017

Cukup Bagiku Mencintaimu

Tak perlu kamu paksa diri untuk mencintai ku.
Tak perlu kamu merasa iba atas semua pengharapan dan perjuangan ku.
Karna bila Tuhan tak berkehendak kita bersatu…
Tak apa…

Biarkan aku begini…
Mencerna rindu pada rongga dadaku seorang diri.
Biarkan aku begini…
Mencicipi pahitnya luka dan berusaha untuk menikmati.

Dan biarkan aku seperti ini…
Melihat dari kejauhan senyummu,
Saat kamu bermain dengan seseorang yang sangat kamu cintai itu.

Cinta itu bukan siapa yang paling…
Melainkan siapa yang saling.
Padamu aku lah yang paling…
Tapi kita tidaklah saling.

Jika dengannya kamu bahagia.
Maka pergilah.

Di sini aku tak apa.
Dan cukuplah aku mencintai mu saja.


Hey Dear Love.
Maaf..
Untuk segala rasa...
Yang seharusnya memang tak pernah ada.


Jakarta, 30 Desember 2017
Salam Cinta dan Rindu dari ku...
Andria Tama.

No comments:

Post a Comment